Tuesday, July 14, 2009

MINI TARTS LAGI....

Sejak akhir-akhir ni kak xana kerap pula menerima tempahan mini tarts. Kali ini tempahan datang dari customer di Kulim,yang order 3 jenis mini tarts macam dalam gambar-gambar ni...blueberry cheese tarts, egg tarts dan apple tarts.Terima kasih di atas tempahan yang dibuat...

Apple Tart

Sunday, July 12, 2009

KEK KUKUS LAPIS HAWFLAKES

Kek ini kak xana buat untuk makan-makan.Sesiapa yang teringin nak order boleh hubungi kak xana.

Tuesday, July 7, 2009

PENGEDARAN BISKUT RAYA

Di sini kak xana dah mula post gambar-gambar biskut raya tahun ni.Selain daripada standard pack 50 biji, untuk raya 2009 ni juga kak xana ada pek biskut campuran yang datang dalam 4 variasi.Sudilah kiranya membelek-belek gambar-gambar biskut yang ada tu....kalau ada yang berkenan contact kak xana untuk tempahan.Tempahan mesti dibuat sekurang-kurangnya 2 minggu sebelum puasa ye....sebab...mula puasa dah kena cargass!!!Untuk sesiapa yang ingin menjadi dealer contact me for more details.Walau bagaimanapun,sample biskut yang kak xana buat adalah terhad.So....siapa dulu dia dapatlah.Kiranya tu...selagi stok sample masih ada.Untuk more details boleh juga layari my other blog : Sweetcuppies Cookies

BISKUT RAYA CAMPURAN

Set A : Tat Nenas/Biskut Dahlia/London Almond
Qty : 36 biji
Harga : RM 20.00



Set B : Jejari Oat/Tat Nyonya/London Almond
Qty : 50 biji
Harga : RM21.00




Set C : Biskut Badam/Crystal Ball/Biskut Suji
Qty : 42 biji
Harha : RM 18.00




Set D : Tat Blueberry/Biskut Mazola/Coco Spritz
Qty : 50 biji
Harga : RM 20.00




BISKUT RAYA 2009

Tat Nyonya : RM 20.00 utk. 50biji



Tat Nenas : RM 20.00 utk. 50biji



Tat Blueberry : RM 20.00 utk 50biji



Shortbread : RM 22.00 utk. 50biji



London Almond : RM 21.00 utk. 50biji



Jejari Oat : RM 21.00 utk. 50biji



Biskut Dahlia : RM 18.00 utk. 50biji



Crystal Ball : RM 17.00 utk. 50biji



Coco Spritz : RM 19.00 utk. 50biji



Biskut Suji : RM 18.00 utk. 50biji



Biskut Mazola : RM 18.00 utk. 50biji



Biskut Keju : RM 19.00 utk. 50biji




Biskut Badam : RM 19.00 utk. 50biji

Sunday, July 5, 2009

PEK CUPCAKES

Salah satu cara untuk pek buttercream cuppies ialah dengan menggunakan cupcakes plastic containers seperti dalam gambar-gambar yang kak xana post ni.Cara ini sesuai kalau kita nak edarkan kepada tetamu pada majlis tertentu.Ianya kemas dan juga termasuk dalam kategori budget packaging.Jika ingin diletakkan tags pada pek pun boleh....di Sweet Cuppies kak xana ada menyediakan beberapa jenis tags jika diperlukan.Some other time I'll post the pictures of available personalized tags here.Tunggu je....




Pelbagai cupcakes boleh dipek mengikut citarasa pelanggan.

ASSORTED CUPCAKES


Ini choc. cupcakes yang kak xana namakan Lavender Choc. Cuppies....



Chocolate cupcakes ni diberi design yang simple je...



Just a simple decoration for my little butter cupcakes which I named it ButterRose Cuppies.



Cuppies ini namanya Orange Sweets.



Strawberry Swirl Cuppies. Dalamnya sudah tentu strawberry cupcakes ye...



Ini pula Cherry Cuppies yang menggunakan vanila cupcakes.



Disebabkan atas cuppies tu ada blueberry jam,jadi kak xana namakan Blueberry Strike Cuppies.Dalamnya choc. cupcakes.


Inilah rupanya cuppies yang belum disapukan buttercream.Di sini ada perasa strawberry,vanila,orange dan chocolate.